::: Bersempena Maulidur Rasul :::

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

Selamat menyambut Maulidur Rasul yang akan tiba beberapa hari lagi kepada semua pembaca. Sempena dengan itu, Malaysia Unity Secretariat (MISI) juga tidak ketinggalan untuk mengadakan program untuk memperingati hari yang mulia itu. Meskipun tidak berbentuk talk ataupun ceramah, namun diharap semua ahli dapat mengambil pengajaran ataupun tauladan daripada program yang akan diadakan nanti.


Mesti ada yang tertanya-tanya kan?? Hehe.. Tanpa membuang masa, berikut adalah detail untuk program yang akan diadakan nanti..:

Program : Explorace
(The Voyage: "Remembrance of Rasulullah")
Tarikh : 26hb February 2010 (Jumaat)
Masa : 8 pagi - 12 tengahari
Tempat : Male Sport Complex
Fee : RM 3 sahaja...


Siapa-siapa yang tiada kelas tu, boleh la datang join program ni. Kami mengalu-alukan kedatangan semua. Apa-apa pertanyaan, bolehlah refer kepada:

-"otai sport" kita, bro. Samsuddin : 0132939550



hehe.. Belum habis lagi ni.... Tengok di bawah lagi..=)


Program : MISI Mahabbah Day
Tarikh : 27th February 2010

Masa : 8 pagi - 12 tengahari

Program ni under biro Welfare. Antara objektif program ni adalah untuk melawat ahli-ahli MISI terutamanya yang berasal dari Sabah dan Sarawak. Kami juga akan memberikan info mengenai MISI, bertanyakan khabar serta membincangkan masalah yang mereka hadapi. Semoga MISI dapat menjaga kabajikan semua ahlinya dan dapat berkongsi pengalaman serta dapat menarik lebih ramai anak Sabah dan Sarawak untuk aktif dalam MISI... Semoga program ini diberikan berkat daripada Allah SWT... Nantikan kedatangan kami..^-^

Sebarang pertanyaan boleh ditujukan kepada:
- "orang muda", bro. Zaher : 0132330403
- "orang tua sikit", sist. Syamsiah : 0132225314

1 comment: