Fund Raising Campaign in Collaboration with Outreach to Mabul Island

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

Alhamdulillah...kami telah berjaya menyempurnakan misi ke Mabul pada 23 - 27 Januari 2010 yang lepas dengan jayanya. Walaupun dengan pelbagai dugaan yang dihadapi, kami dapat harungi dengan kerjasama daripada semua yang terlibat.

InsyaAllah pada bulan April nanti kami akan membuat follow up daripada apa yang kami kaji ketika mana kami berada di sana. Banyak projek yang dirancang seperti membina perigi dan membesar perpustakaan mini yang kami bina semasa kami berada di sana, namun kami mengalami beberapa kekurangan terutamanya dari segi kewangan.

Dengan itu, kami merangka satu projek yang bernama "Fund Raising Campaign in collaboration with Outreach to Mabul Island" sebagai salah satu platform kami untuk meneruskan usaha kami untuk membantu masyarakat Islam di sana.

Untuk "Fund Rasing Campaign", kami akan membuka pameran untuk membuka mata masyarakat terutamanya pelajar-pelajar UIA untuk sedia bersama membantu saudara kita di sana. Pameran itu akan diadakan pada ketetapan yang berikut:

Booth and Mini Exhibition
8th - 11th February 2010
ITD Foyer
8a.m to 5p.m


Fun Raising Campaign
8th February - 8th March 2010
(Whole Month)


Kami menyeru kepada semua pelajar dan pensyarah untuk membantu kami meringankan beban masyarakat Pulau Mabul di sana dengan memberi sumbangan dan tajaan berupa wang atau material seperti:
  • Baju terpakai.
  • Buku terpakai.
  • Alat-alat tulis.
  • Peralatan untuk sembahyang.
  • Apa-apa sahaja..kami menerima dengan penuh kesyukuran.
Untuk derma dan tajaan adalah terbuka sepanjang bulan ini sehingga 8 March 2010 nanti.

Sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi nombor berikut:

Aminuddin - 0132769908
Zaihan - 0132003805


"Let's Share the Joy of Islam and Iman in Sabah"

No comments:

Post a Comment