Training Camp

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh....dan Salam Sejahtera..

Apa khabar para pembaca semua? Semoga berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Pada 'post' kali ini, saya ingin menyampaikan pesanan daripada saudara Samsuddin untuk menghebahkan program beliau kepada umum. No problem, memang sudah menjadi kerja saya untuk menghebah-hebah..=)
Program beliau adalah MISI Soft Skill Training Camp, sepertimana yang termaktub pada tajuk post ini. Detail program berkenaan adalah seperti yang berikut:


Program : MISI Soft Skill Training Camp
Tarikh : 19th - 21th J
anuari 2010
Tempat : Kem Herba, Sungai Chongkak, Hulu Langat, Selangor.

Transport, makan, minum dan tempat tinggal adalah DITANGGUNG. Tukang masak kita professional, tanpa ada keraguan lagi..=)

Pesanan kepada semua HeadCom MISI, anda diwajibkan hadir manakala SubCom kalian adalah dijemput dengan senang hati untuk menyertai kem ini. Kepada ahli-ahli yang ingin menyertai kem ini, kehadiran anda adalah sangat dialu-alukan. Semoga ahli keluarga MISI ini makin bertambah dan bertambah meriah dengan penglibatan kalian.

Untuk mendaftar, sila hubungi saudara Samsuddin (0132939550). Tempat adalah terhad, terbuka kepada 50 yang terawal sahaja..

Di bawah ini, kami ingin kongsi sedikit gambar suasana di kem tersebut. Semoga lebih ramai yang tertarik..c Ya!!

No comments:

Post a Comment